ustvarjalka na področju sodobnih uprizoritvenih umetnosti, plesna pedagoginja, pesnica in kulturna antropologinja
Radharani Pernarčič (1979, Ptuj) je je multidisciplinarna umetnica, ki prepleta področja uprizoritvene umetnosti, književnosti in vizualne umetnosti. Diplomirala iz etnologije in kulturne antropologije (OEiKA, FF, Ljubljana, 2005) ter iz sodobnega plesa in koreografije (SNDO, AHK, Amsterdam, 2007). Med leti 2009 in 2012 je bila zaposlena kot asistentka raziskovalka na oddelku za kulturno antropologijo (FF, Ljubljana) ter v sodelovanju z univerzami po Evropi izvedla vrsto delavnic za povezavo teoretskega znanja in performativnih veščin, obenem pa s svojimi znanstvenimi članki opozarjala tudi na problematiko samozaposlenih, ki jo je raziskovala že od leta 2003. Vse od takrat razvija kompleksen interdisciplinaren pristop in se spontano pomika med različnimi mediji/polji. Najraje ustvarja v okviru dolgoročnih projektov, pogosto pa kot gibalka/performerka sodeluje tudi z vizualnimi umetniki, s katerimi razpira vsej umetnosti skupno senzibilnost.
Na uprizoritvenem področju jo zanima predvsem gibanje prostora ter raziskovanje različnih načinov komunikacije, igrivosti in notranjih stanj/vzgibov, ki razpirajo performativno-gibalni material in relacije: slednje razvija zlasti v okviru večletnega projekta Na stalnem naslovu najinega početja z Gregorjem Kamnikarjem.
Od klasičnih formatov predstav se je zato preusmerila bolj k inštalacijam in improvizaciji. Pod vplivom Body Wheather prakse ter na podlagi večletnega lastnega vodenja delavnic in telesne vadbe za različne generacije (tudi otroke in starejše) je razvila samostojni gibalno-kognitivni trening in leta 2012 ustanovila platformo za vzgajanje in raziskovanje kinestetične inteligence, senzibilnosti in percepcije SENSEncePICNIC ter stopila v sodelovanje z zavodom Federacija. V letu 2014 je kot »tihi mentor« sodelovala z magistrsko študentko kognitivne znanosti (Dayano Hristova) ter z njo zasnovala serijo gibalnih preizkusov na oddelku za umetno inteligenco in rehabilitacijsko robotiko. Njeno spajanje različnih področij jo je 2014 privedlo v stik z Juhanijem Pallasmaajem, ko je bila povabljena, da napravi uvod v njegovo predavanje na Fakulteti za arhitekturo v Ljubljani ter kot komentator sodeluje na njegovi tedenski delavnici za študente, na temo preseganja forme pri snovanju prostora.
Izdala je tri pesniške zbirke, Vesolje žalujko, veter žaluzije (2008), Bull-roarer (2013; nominacija za Jenkovo nagrado) in Skalpel za sanjsko membrano (2022). Njena poezija je bila predstavljena v domačih in tujih literarnih revijah, zbornikih in antologijah, na mednarodnih festivalih ter bila prevedena v številne jezike (angleški, poljski, češki, katalonski, hebrejski, bolgarski itd.). Nekaj njenih pesmi iz prve zbirke so uglasbili Fake Orchestra in Andraž Polič, 2014 pa sta z Mariom Babojelićem ustanovila tudi svoj ansambel Icy Noctiluca, v okviru katerega je začela raziskovati nove potenciale poetično-glasbenega ustvarjanja. Trenutno je v nastajanju njena četrta pesniška zbirka Sinesteznik Castra Fik Arke (za Livyo Trustine Monrêve), v kateri se posveča sinesteziji jezika, (ne)samoumevnosti kulturnih praks in znanosti kot širokemu produkcijskemu polju – temam, ki jih dalje razpreda tudi v svojih vizualno-performativnih razstavah/inštalacijah z izumijami Castra Fik Arke.
Svoja umetniška dela gradi v razslojene, a celostne svetove, ki so vselej prepojeni z antropološko snovjo. Njen opus je kot DNK vijačnica stkan iz dveh dopolnjujočih se izraznih niti: humornosti, s katero razpira družbenokritične vsebine, in delikatne subtilnosti, s katero lovi poetičnost sveta. Čeprav se z umetniškim jezikom izmika enemu samemu značilnemu izrazu, pa vso njeno ustvarjanje zaznamuje vprašanje, kako izbezati samoumevnosti iz implicitnega, jih postaviti pred oči: v zavest.
Kontakt: rpernarcic@gmail.com
Povezave: Plesni vodič po katalogu udobja / Na stalnem naslovu najinega početja / SENSEncePICNIC / Etnologija – etnoinfolab / Neodvisni / FB
INTERDISCIPLINARNA UMETNIŠKA DELA (performativna-vizualna-tekst)
2022 | PLESNI VODIČ PO KATALOGU UDOBJA, performativno-raziskovalni projekt, intervencije, performativno predavanje, inštalacija – različne zunanje lokacije, ŠKUC in Cirkulacija 2, Ljubljana |
2021 | IZUMIJE CASTRA FIK ARKE: poKLONI za INventivne naPRAVE [INVAINTIONS OF CASTRO FIK ARKA: NATURAL AND MAN-MADE], interdisciplinarna inštalacija (koncept: Radharani Pernarčič; avtorji objektov: Radharani Pernarčič & Cirkulacija2; performans: DISKOlektiv & Radharani Pernarčič) – Cirkulacija2, podhod Ajdovščina, Ljubljana |
2020 | KOREOGRAFSKI OBRAT #4: INTIMNOST IN TEHNOLOGIJA – POEZIJA VSAKDANA, online performans (koncept koreografskega obrata: Nina Božič, Dejan Srhoj, DISKOlektiv; koncept in izvedba performansa: DISKOlektiv, Radharani Pernarčič), prod. NDA Slovenija – prenos preko Zooma TIK DO STALNEGA NASLOVA NAJINEGA POČETJA, SCORE ŠT. 57: NAROBE DO ROBA, Faza-1: plesni predstavi in videa; Faza-3: esej v nastajanju – sodelovanje dveh raziskovalnih in performativnih praks 'Tikdo' in 'Na stalnem naslovu najinega početja' DISKOreografija: Radharani Pernarčič in DISKOlektiv; performans in besedilo: Radharani Pernarčič, Srečko Jorš, DISKOlektiv; kamera: Radharani Pernarčič, Srečko Jorš; montaža: DISKOlektiv; prod. International Dance Terrorist Organization & DISKOlektiv, DISKOprodukcija: Svet – tromeja občin Ljubljana, Grosuplje, Škofljica TIK DO STALNEGA NASLOVA NAJINEGA POČETJA, SCORE ŠT. 57: NAROBE DO ROBA , Faza-2 – plesna predstava in video; Faza-4: esej v nastajanju – sodelovanje dveh raziskovalnih in performativnih praks 'Tikdo' in 'Na stalnem naslovu najinega početja' DISKOreografija: Radharani Pernarčič in DISKOlektiv; performans: Radharani Pernarčič, Srečko Jorš, DISKOlektiv; kamera in montaža: Andrej Podbevšek; prod. International Dance Terrorist Organization & DISKOlektiv, DISKOprodukcija: Svet – tromeja občin Ljubljana, Škofljica, Ig IZUMIJE IN PRA-SKICE CASTRA FIK ARKE, vizualno-tekstovna razstava del fiktivnega lika Castra Fik Arke – Layerjeva hiša, Kranj |
2019 | NEUSPEH KOT PRAKSA [FAILURE AS PRACTICE], raziskovalni laboratorij & performativna intervencija (koncept: Darko Dragičević; performerji: Mateja Bučar, Maja Kalafatić, Dragana Krtinic, Katja Legin, Nina Mesko, Radharani Pernarčič, Ajda Tomazin) – CoFestival, CUK Kino Šiška DISAPPEARING STAGES & FRAMES OF TRANSITION, video & vizualna instalacija, Jugendkunstschule Vorpommern Rügen – Arts Summer Prora, Nemčija (foto) DESNA, LEVA, [RIGHT LEFT], skupinska performativna akcija v javnem prostoru (koncept: Jan Rozman), prod. zavod Maska in SMG – Festival performansa, Nova pošta in ljubljanske ulice A2 HOC, posebna edicija Ad Hoc improvizacijskih dogodkov: poezija-vizualije-zvok (koncept Ad Hoc: Petra Koršič; koncept A2 HOC: Radharani Pernarčič, Petra Koršič; soavtorji&performerji: Mojca Fo, Petra Koršič, Mirko Malle, Radharani Pernarčič) – Trubarjeva hiša literature, Ljubljana |
2018 | THINGA THING, site-specific performans (koncept projekta: Alessandro di Giampetro; avtor gibalnega performansa: Radharani Pernarčič), prod. Cirkulacija 2 in Kud Obrat – Špica, Ljubljana KNJIGA OGLJA, vizualno-performativni projekt (koncept: Mihaela Ciuha; soavtorji&performerji: Mihaela Ciuha, Radharani Pernarčič, Eva Jurgec, Tomaž Marolt, Gregor Zamuda, Ira Rozman, Veronika in Ana Zavadlav) – Vojščica, Kostanjevica na Krasu POEMOVES, improvizacija: gib-poezija (Radharani Pernarčič & Juš Škraban) na razstavi Govoreča žica, Dnevi migrantov – Apolonijeva palača, Piran DAN ZEMLJE, gibalna improvizacija ob otvoritvi fotografske razstave (Radharani Pernarčič & Juš Škraban), društvo Morigenos – Apolonijeva palača, Piran |
2017 | SKIN-DEEP JAG. THE DOORS TO DEEP SKIN, vizualno-performativna inštalacija – Festival Periferico, Ovestlab, Modena, Italija |
2016 | EXTENSIONS#1, plesna predstava, predstavitev delavnice (koncept: Darko Dragičević, Martin Sonderkamp) več soavtorjev & performerjev; koprod. Kino Šiška in Nomad Dance Academy) – CoFestival, Tobačna 001, Ljubljana (foto) B-SIDE, gibalno-vizualni performans (gib: Ryuzo Fukuhara, Gregor Kamnikar, Radharani Pernarčič; live-video: Yin Sheng Liu) – Cirkulacija 2, Tobačna, Ljubljana MYRORNAS KRIG, zvočno-plesna improvizacija (zvok&video: Cadlag; ples: Gregor Kamnikar, Radharani Pernarčič) – Festival Peraspera, Bologna, Italija (foto) VOLumNA Black, performativno-zvočna postavitev (Colin Black, Črt Trček/Gregor Kamnikar, Radharani Pernarčič); Galerija Alkatraz, Ljubljana DYNAMIC DIFFICULTY ADJUSTMENT (Colin Black; Črt Trček (Gregor Kamnikar), Dayana Hristova, Radharani Pernarčič, Bartłomiej Mróz) –Center sonoričnih umetnosti, Vodnikova domačija, Ljubljana |
2015 | NEFORMA 40 (Radharani Pernarčič, Chu-Chiba (Gregor Kamnikar), Mario Babojelić); zavod Sploh – CK Španski borci, Ljubljana SOBOTNA IMPROVIZACIJA NA PARMOVI, javni redni tedenski plesni improvizacijski dogodki (Tina Janežič, Gregor Kamnikar, Radharani Pernarčič) – Premik/studio Fourklor, Ljubljana |
2014 | HIŠAKIKLAVRT (Mihaela Ciuha & Radharani Pernarčič); KUD Sestava – Galerija Srečišče, Celica, Ljubljana NEFORMA / F.A.C.K. MSUV, plesno-glasbena improvizacijska predstava (Tomaž Grom, Jošt Drašler, Ana Kravanja, Samo Kutin, Marko Karlovčec, Radharani Pernarčič, Gregor Kamnikar, Jovan Jakšić, Andrea Tya Petrović, Rastko Pietro Chirco Popović, Maro Zacharogianire, idr.), zavod Sploh – Festival F.A.C.K., Muzej savremene umetnosti Vojvodine, Novi Sad, Srbija |
2012 | PESNIŠKI DVOJEC STROPNIK – PEVEC (Radharani Pernarčič & Marko Karlovčec) – KGB, Maribor 3. LIRIKONFESTOVO EPEKETANJE: TRIPERESNO, NAVKREBER IN VŠTRIC (Radharani Pernarčič & Samo Kutin) – Mestna knjižnjica Velenje (foto) |
2011 | VESOLJE ŽALUJKO, VETER ŽALUZIJE, multimedijski perfomans (Radharani Pernarčič, Bojan Brecelj, Aljoša Dujmič, Ilona Jerič, Dejan Koban, Jelena Lasan, Bojan Matjašič, Maria Mavridou, Miha Novak, Glorjana Veber, Sonja Zlobko) – festival Teden kulture na placu, Metlika |
2010 | ŠAL ZA VESOLJKO – ALI KAJ BO ZRASLO IZ KOLOVRATA, multimedijski performans (Radharani Pernarčič; Blaž Bačar, Bojan Brecelj, Veronika Dintinjana, Ilona Jerič, Rada Kikelj, Dejan Koban, Marko Kumer, Jelena Lasan, Bojan Matjašič, Ivan Mijačević, Miha Novak, Glorjana Veber, Mateja Gorjup, Samo Kutin Sonja Zlobko in Tia Žabca) – KUD France Prešern, Ljubljana |
2009 | POLNE SOB S PRIPRTIH HODNIKOV, plesno-gledališka predstava; KUD C3 – rastlinjak Botaničnega vrta, Ljubljana |
Večletni (on-going) gibalno raziskovalni projekt
2013- | NA STALNEM NASLOVU NAJINEGA POČETJA, koncept projekta: Radharani Pernarčič; avtorja&performerja posameznih del: Radharani Pernarčič & Srečko Jorš [Gregor Kamnikar] |
Performansi, inštalacije, videi v okviru projekta: | |
2020 | Score št. 57: NAROBE DO ROBA [Faze 1-4], plesni performans, video in eseji (video: DISKOlektiv in Andrej Podbevšek) – Lavrica in Pleše pri Ljubljani |
2017 | Score No. 29-33: IZ RAZ PADANJA V VEČNOST -3, gibalno-vizualni performans v okviru razstave ETIKE/TE (zvok&mix: Mario Babojelić; vokal: Metod Banko, Radharani Pernarčič; besedilo: Radharani Pernarčič) – Galerija Simulaker, Novo mesto Score No. 29-31: IZ RAZ PADANJA V VEČNOST -2, gibalno-vizualni performans ob otvoritvi skupinske razstave ETIKE/TE – pred knjigarno Goga, Novo mesto Score No. 27-29: IZ RAZ PADANJA V VEČNOST -1, gibalno-vizualni performans v okviru retrospektivne razstave Spomin Zemlje Toneta Lapajneta. (zvok&mix: Mario Babojelić; vokal: Metod Banko, Radharani Pernarčič; besedilo: Radharani Pernarčič) – Galerija Jakopič, Ljubljana |
2016 | 7 VIDEOPROJEKCIJ, projekcija 7 videov v okviru večera slovenske poezije (koncept večera: Radharani Pernarčič, Juš Škraban; zasnova&montaža videov: Radharani Pernarčič; glasba: Icy Noctiluca; performativni material: Srečko Jorš, Radharani Pernarčič; koprodukcija: Heliogabal) – 18è Trimestre de Poesia, Heliogabal, Barcelona, Španija SCORE No. 25: LJUDEM NA POTI LJUDJE NISO NAPOTI, plesni performans – otvoritev CARINArnice, bivaka urbane kulture, Nova Gorica SCORE No. 21-23: SKRITI TIGRI, VZHAJAJOČA REKA, performativno-zvočna inštalacija/performans (zvok: Neven M. Agalma) -Cirkulacija 2, Tobačna, Ljubljana |
2015 | SCORE No. 19: VRATA V 2D, video (montaža: Radharani Pernarčič) – Studio Fouklor, Ljubljana SCORE No. 17: PISMA V PARALELNOST, performativno-vizualna inštalacija (video: Mihaela Ciuha) – Festival Vaba, Center Premik, Ljubljana |
2014 | SCORE No. 16: ZERO DOUBT TOUR, performativno-zvočna inštalacija (zvok: Mario Babojelić) – MOTA Point, Ljubljana SCORE No. 14: SMALL BRAIN TOUR, vizualno-interaktivna inštalacija (produkcija: festival F.A.C.K.) – Muzej sodobne umetnosti Vojvodine, Novi Sad, Srbija SCORE No. 11-13: POLIPOGON, raziskava giba in kompozicije (soavtor: Dejan Srhoj) – Coworking, Tobačna, Ljubljana SCORE No. 5-7: NA ZAČASNEM NASLOVU NAJINEGA POČETJA, performativno-vizualna inštalacija (produkcija: zavod Federacija) – Center Premik, Ljubljana |
SODELOVANJA (predstave, videi, razstave, koreografsko svetovanje itd)
2023 | DISKOlektiv: DRUGE KOŽE, modna revija, avtorji DISKOlektiv, prod. International Dance Terrorist Organization – SMEEL DEŽ PIOGGIA RAIN REGEN, performans na otvoritvi razstave Majde Gregorčič – Galerija Prečna, Kamnik (foto) RAM RAM, mozaična predstava, avtor: Gotvan Vlado Repnik, prod. GVR zavod – Cirkulacija 2, Ljubljana |
2020- | ZA ISTO MIZO, sodelovanje na reflektivno debatnih dogodkih. Produkcija: Neodvisni (Neodvisni.art) |
2018 | HABITAT, odprta platforma za raziskavo giba (koncept: Jurij Konjar; soustvarjanje: Dragana Alfirević, Gregor Kamnikar, Radharani Pernarčič, Dejan Srhoj idr.) – Stara mestna elektrarna, Ljubljana |
2015-2017 | ZELENA MIZA, performativno-vizualne intervencije (koncept: Mateja Bučar; produkcija: DUM) – kavarne po Ljubljani (2015); Festival Spectrum, Villach, Avstrija (2016); 21. festival sodobnih performativnih praks Performa/Simplicity, Maribor (2016); Dan za ples & Teden za ples, Festival Ljubljana (2017) – (soustvarjanje gibalnega materiala, izvedba) |
2015 | FIGURA DOMA / PRHA, performativno-vizualni projekt: video in fotografska razstava (koncept: Mihaela Ciuha) – Galerija Srečišče, Hostel Celica, Ljubljana; Galerija Nočna izložba Pešak, AKC Metelkova mesto, Ljubljana (postavitev in izvedba videa za svojo figuro) |
2014 | TEDxUL, plesna predstava in znanstveno-raziskovalni projekt (koncept: Dayana Hristova) – Fakulteta za Računalništvo in Informatiko, Ljubljana (koreografsko svetovanje) FIZIČNE MANIFESTACIJE, gibalno-plesni raziskovalni projekt (Snježana Premuš), Federacija – PTL, Ljubljana (opazovalka-raziskovalka izkustvene fizionomije in plesnega izraza) POGLED Z ODRA, fotografska inštalacija/razstava portretnih upodobitev avtorjev Zavoda Federacija (koncept in fotografija: Marcandrea Bragalini), Federacija – PTL, Ljubljana (sodelovanje pri zasnovi svojega portreta) B-MAPPING, raziskovalni plesno-koreografski projekt za strukturiranje idej in komunikacij (koncept: Kai Simon Stoeger, Urban Kmet, Jasmina Založnik; Produkcija: Nomad Dance Institute) – Studio Cepetka, JSKD, Ljubljana (raziskovalka in pedagoginja z B-Mapping metodo) |
2013/2014 | DINAMIČNI PROSTORI, interdisciplinarno plesno-arhitekturni projekt (Snježana Premuš, Andreja Rauh-Podrzavnik, Gregor Kamnikar), Federacija – Mestni muzej Ljubljana (sodelovanje pri raziskavi in zasnovi projekta) |
2005-2007 | DVE ŽENSKI FIGURI V GIBANJU, raziskava giba za risbo in skulpture Eddyja Roosa (Eddy Roos; Radharani Pernarčič & Maria Mavridou) – razstava v Kunstronde, Tilburg (2006), monografija »Eddy Roos: Verstilde beweging«, Drents Museum, Assen, Waanders Uitgevers, Zwolle, 2009; Amsterdam, Nizozemska |
PEDAGOŠKO DELO
2024 | Somatska praksa z glino, delavnica, Paviljon ogledov, NAGIB k PROCESU, Nagib Maribor – Kulturni inkubator, MKC Maribor |
2021- | POETRIX, ustvarjalne delavnice pisanja poezije (na spletu za oblikovano skupino) |
2014- | VITA VAJA – individualna gibalna praksa za starostnike na domu |
2010-2020 | SENZIBILIZACIJSKI TRENING [SENSIBILISATION PRACTICE] – redni tedenski psiho-somatski in kognitivni trening in intenzivne delavnice za raziskovanje kinestetične inteligence, percepcije in gibalnega izraza. Valdorfska šola (2010), Center Premik (2011, 2016), DIC-Kreatorij (2012, 2013), Studio Vitkar/Fouklor (2013-2018), Ljubljana; Skupinski in individualni treningi v privatnih prostorih (2019-2020) (2013-2020) SENSEncePICNIC – blog; raziskovalna platforma Senzibilizacijskega treninga (avtor, urednik) |
2016 | SILENCING THE EAR, intenzivna tridnevna delavnica za plesno skupino – Halle, Nemčija VRT SKUPNIH ZGODB/ OBLAČEK JABLANČEK, izobraževalno-gibalne delavnice in predstava za otroke (Evin Hadžialjević, Radharani Pernarčič, Nina Pertot Weis) – vrtec Ledina, Ljubljana ODKLOP-ODKLEP, telesna vadba na delavnici za celostno zdrav način bivanja (Marjana Pia Pečenko, Radharani Pernarčič) – Kmetija Drejčevi, Branik |
2014/2015 | KINESTETIČNE RAZISKAVE, svetovanje in izvedba gibalnih eksperimentov v raziskavi motoričnih vzorcev in kinestetične inteligence magistrske študentke kognitivne znanosti Dayane Hristove (Dayana Hristova; sodelovanje kot »tihi mentor« & gibalka:) – MEi:CogSci, Univerza na Dunaju in Oddelek za umetno inteligenco na Fakulteti za računalništvo in informatiko, UL, Slovenija |
2014 | HIŠAKIKLAGNEZDO 3, vzgojni-izobraževalni program filmske delavnice (Mihaela Ciuha; sodelovanje kot koreograf-pedagog) – Galerija Srečišče, Celica, Studio Fouklor, Ljubljana SENZIBILIZACIJSKI TRENING V BOVCU, intenzivna tridnevna delavnica za redne udeležence Senzibilizacijskega treninga in priključene člane -Bovec ZASLIŠATI PARTNERJA, enodnevna delavnica telesnega poslušanja za redne udeležence plesnih treningov družabnih plesov – plesna šola Moj Korak, Ljubljana |
2012 | KOREOGRAFSKI PESKOVNIK, enodnevna koreog. raziskovalna platforma – festival Fronta, Murska Sobota SENSITIVITY, INTENTIONALITY AND IMAGINATION IN INTERACTIONS, večdnevna delavnica za raziskovanje telesnih praks in kinestetične inteligence (Radharani Pernarčič, Maria Mavridou) – OEiKA, FF UL, CREOLE Intensive Programme, DIC-Kreatorij, Ljubljana CHALLENGING EMBODIED PERCEPTIONS: ANTHROPOLOGY IN PRACTICE, intenzivna večdnevna delavnica za raziskovanje telesnih praks in kinestetične inteligence – OEiKA, FF, UL & Durham University, Durham, Anglija/VB |
2011 | ANTHROPOLOGY OF EMBODIMENT AND EXPERIENCE: THEORY AND PRACTICE / Antropologija telesenja in izkušnje: teorija in praksa, večdnevna delavnica za raziskovanje telesnih praks in izkušnje (Radharani Pernarčič; Ewa Hubar, Tomasz Foltyn) – OEiKA, FF, UL & Etnografski muzej Krakov, Krakov, Poljska |
2010 | PERFORMATIVITY AND RITUAL: CROSSROADS / Performativnost in ritual: Stičišča, večdnevna delavnica za raziskovanje telesnih veščin v povezavi z ritualnimi praksami (Radharani Pernarčič; Sonja Zlobko) – OEiKA, FF, UL, Veleposlaništvo RS Bratislava, Slovaška |
2007 | GROUP CONNECTEDNESS AND BODILY COMMUNICATION, večdnevna delavnica za raziskovanje telesnih praks in kinestetične inteligence – OEiKA, FF, UL & University in Ioannina, Balkan Border Crossings:Summer School in Anthropology, Konitsa, Grčija HABITUAL MOVEMENT, intenzivna delavnica za pripravnike na vpis na plesno akademijo – SNDO, Amsterdam, Nizozemska |
POEZIJA
SAMOSTOJNE PESNIŠKE ZBIRKE
2022 | SKALPEL ZA SANJSKO MEMBRANO, samozaložba [COBISS 115604483] – Priznanje za najboljšo pesniško zbirko – Izbor najboljših samozaložniških knjig, JSKD literatura |
2013 | BULL-ROARER, Lud Šerpa, Ljubljana, 2013.[COBISS 271358720] |
2008 | VESOLJE ŽALUJKO, VETER ŽALUZIJE, KUD France Prešeren (Mi pojemo v puščavi, 24), Ljubljana, 2008. [COBISS 236979456] |
AVTORSKA POEZIJA ZA GLASBO
2014/2015 | ICY NOCTILUCA: ansambel v zasedbi Radharani Pernarčič (poezija, vokal) in Maria Babojelića (glasba) |
OBJAVE V MONOGRAFSKIH PUBLIKACIJAH (ANTOLOGIJE IN ZBORNIKI)
2018 | PERNARČIČ, Radharani. V: ORCSIK Roland (ur.). Mennyek a szederbokorban – antologija slovenske literature po letu 2000 v madžarskem prevodu [PAVIČIĆ Mladen idr. (prevod), KORUN Barbara (izbor poezije), ZUPAN SOSIČ Alojzija (izbor proze).] Szeged: 2018, Toszataj str. 208-2018 [COBISS.SI-ID 67900514] |
2016 | PERNARČIČ, Radharani. V: POGAČNIK, Barbara (ur.). Ani Niśaraf ve-eni yakhol laśet et ha-sheket / Gorim in ne morem tišine doseči: antologija moderne slovenske poezije v hebrejščini. Tel Aviv : 2016, Ha-Kibuts ha-meʼuhad, str.194-196 [COBISS.SI-ID 290571520] |
2013 | S petdesetimi glasovi govorim: Antologija moderne slovenske poezije (2000-2012), KUHAR Peter (ur.), DANHELOVA Lenka (ur.), Praga: Petr Štengl, 2013, str. 200–205 [COBISS.SI-ID 268473856] |
2011 | Here: An Anthology of Contemporary Slovenian poetry in translation, PERNARČIČ, Radharani (ur.), Pighog Press, Brighton U, str. 65–77 Mlade rime Ena: Zbornik poezije, Jernej Terseglav (ur.), Društvo Mohorjeva družba, Ljubljana – Celje, 2011, str. 199–206 |
2009 | Van kutije: Antologija nove poezije jugoslovanskega prostora, KALEZIĆ-RADONJIĆ Svetlana (ur.), Podgorica: Gligorije Dijak, 2009, str. 211–213 Dignimo pero / Dvignimo pero: Dvojezična zbirka proze in poezije mladih pisaca Slovenije i Bosne i Hercegovine. Sarajevo: KNS, 2009, str. 37–42 |
1999 | Izviri, Ljubljana, ŠOU, ŠTRUKELJ, Anamarija (ur.), KLINAR, Meta (ur.), KOŠIR, Jaka, (ur.). – Dijaška organizacija Slovenije, 1999, str. 14 [COBISS.SI-ID 98173440] |
RECENZIJE IN DRUGI AVTORSKI PRISPEVKI
2020 | SNEG, ULIČICA IN SEDEM NAVZGOR IZTEGNJENIH PALCEV – soimprovizirani recenzentski zapis ob glasbeno-gibalni improvizaciji Gala Furlana in Simona Wehrlija (Neforma 79; Španski borci, Ljubljana) – Zavod Sploh, Neforma-Beleženje |
2019- | Recenzije na spletnem portalu Neodvisni – teritorij sodobnih scenskih umetnosti |
2019 | KI JE ‘DEFINICIJA LJUBEZNI’ / THAT IS ‘THE DEFINITION OF LOVE’ – recenzija zvočnega performansa 'Angstblüten II / Timor Flores' Ronalda Gönka & Danje Schilling (Cirkulacija2, Tobačna, Ljubljana) ter platforme Cirkulacija 2 – Neodvisni.art in Maska, XXXV (200aa), 2020, str. 7-8; Prevod: Sonja Benčina, str. 9-10 |
2018 | S TELESOM K INOVACIJAM V MANAGEMENTU – intervju z Dejanom Srhojem in Nino Božič Yams – Koridor, Križišča umetnosti |
2017 | WHAT TOUCH TOUCHES YOU – prispevek na mednarodni konferenci ‘The performing touch – the performing relationship in theatres and performances’ – Kulturni center Škofja Loka |
2016 | COFESTIVAL: ROK VEVAR: USTVARJALCI NA PODROČJU SODOBNEGA PLESA SE NE UKVARJAMO VEČ Z DOKAZOVANJEM SMISLA OBSTOJA TE UMETNIŠKE PRAKSE – intervju z Rokom Vevarjem o Cofestivalu insodobnem plesu v Sloveniji – Koridor, Križišča umetnosti |
2008 | KAPICA, NIT IN ALARM, 1001 ŠTORIJA O UMETNOSTI, ODNOSU IN ČASU – razmislek o plesni predstavi Mateja Kejžarja in celovitosti konteksta, v katerem nastaja sodobna plesna umetnost, video prispevek – 16' 07" (Avtor in montaža: Radharani Pernarčič; Kamera: Matej Delakorda, Ajda Es, Radharani Pernarčič), Studio 12 |
ZNANSTVENE IN STROKOVNE OBJAVE
OBJAVE V MONOGRAFSKIH PUBLIKACIJAH
2020 | V lasti lastovic: spremna beseda k pesniški zbirki. V: ŠKRABAN, Juš. Ribja hoja. Velike Lašče: Zavod za razvijanje ustvarjalnosti, 2020, str. 59-77 [COBISS.SI-ID – 304387328] |
2019 | SENSEncePICNIC: senzibilizacijska in somatska vadba. V: DEKLEVA, Bojan (ur.), ŠKRABAN, Juš (ur.). Svet, ki se sliši. Ljubljana: Pedagoška fakulteta, UL, 2019, str. 131-137 |
2015 | Empatično in utelešeno predstavljanje / Raztezanje vsebnosti praznine. V: VODOPIVEC, Aleš, BOHINC, Klara (ur.), Juhani Pallasmaa, Delavnica Žara za umetnika. Ljubljana: Univerza v Ljubljani, Fakulteta za arhitekturo, 2015, str. 11‐12 [COBISS.SI-ID 282200576] |
2011 | THE IMPOSSIBLE DISCOURSE. V: NITSIAKOS, Vasilis (ur.) idr. Balkan Border Crossings: Second Annual of the Konitsa Summer School. Berlin: LIT Verlag Dr. W. Hopf, 2011, str. 3-84 [COBISS.SI-ID 48363106] |
2005 | RIBNIK BRBOTAVNIK: IMPROVIZACIJA KOT NAČIN UMETNOSTI, KOT NAČIN ŽIVLJENJA. Radharani Pernarčič – diplomsko delo. Ljubljana: Oddelek za etnologijo in kulturno antropologijo, FF UL, Ljubljana [COBISS.SI-ID 30659938] |
OBJAVE V INDEKSIRANIH STROKOVNIH REVIJAH
2020 | MESTA, KJER SE MESTO ZAPRE. BREZ(vez)NO V IMITACIJI VESTERNA – Apokalipsa, MMXX (237-238), 2020, str.129-157 |
2012 | Izključeni iz izključenosti: frilens umetniki (kulturniki) kot modni kroj za cesarjeva nova oblačila (fragment 2) – Glasnik SED, Ljubljana 2012, 52(1/4): 29–36 [COBISS.SI-ID 35296813] PDF Izključeni iz izključenosti: frilens umetniki (kulturniki) kot modni kroj za cesarjeva nova oblačila (fragment 1) – ARS & HUMANITAS, 2012, VI(1): 131–147 [COBISS.SI-ID 51409762] PDF |
2011 | PERNARČIČ, R., KLAUS, S.,(idr.). Interdisciplinarna delavnica 'Antropologija telesenja in izkušnje: teorija in praksa' – Glasnik SED, Ljubljana 2011, 51(1,2): 78–80 [COBISS.SI-ID 46519138] Zločin in kazen XXX : saga o slovenskih "frilancarjih" ali samó-zaposlenih v kulturi – Glasnik SED, 2010, 50( 1/2): 19-28 [COBISS.SI-ID 42761826] PDF |
2008 | O sovraštvu in drugih demonih: »bodi bolj« / »ne bodi tako zelo« (o sprevrženi toleranci in vljudnosti – iz aktivne odločitve v pasivno stanje) – KULA, 2008, 1(1): 68-71 – PDF |
MEDIJSKI ODZIVI (recenzije, intervjuji, informativni prispevki – izbor)
2017 | FRANCABANDERA Renzo: video reportaža o festivalu Periferico, villaggio Artigiano, Modena in intervju (11'12" dalje) z Radharani Pernarčič o vizualno-performativni inštalaciji SKIN-DEEP JAG. THE DOORS TO DEEP SKIN |
2015 | JERIČ Ilona: O Bullroarerju Radharani Pernarčič, recenzija pesniške zbirke 'Bull-roarer' – spletna stran pesnice.si OSOJNIK Iztok: Toda opredeliti se, recenzija pesniške zbirke 'Bull-roarer' Radharani Pernarčič – spletna stran pesnice.si |
2014 | TAVČAR Monika: Pogovor z Radharani Pernarčič, nominiranko za Jenkovo nagrado – Radio Sora ROŽIČ Janko: Velika vojna in nič kaj manjši mir, esejistični in recenzentski zapis o pesniški zbirki 'Bull-roarer' Radharani Pernarčič, str. 31 – Apokalipsa, letn. MMXIV, 2014, 179/180/181: 7. [COBISS.SI-ID 289348608] / V HRVAŠKEM PREVODU: Veliki rat i ništa manji mir – Nova Istra: Časopis za književnost, kulturološke i društvene teme, 2014, XIX/50(3-4): 9 PEVEC Zoran: Znamenja zunaj robov, recenzija pesniške zbirke 'Bull-roarer' Radharani Pernarčič – Poetikon, letn. 10, št. 53/54, 2014, str. 196-197. [COBISS.SI-ID 280471296] |
2010 | PUNCER Mojca: Intervju z Radharani Pernarčič o plesni predstavi Polne sob s priprtih hodnikov ter povezavi gledališča in antropologije – Borec, 2010, 62(672-675): 251-270. [COBISS.SI-ID 44801122] |
2008 | JANČIČ Jelena: PASTI IN IZZIVI SODOBNEGA PLESA, pogovor z Radharani Pernarčič o sodobnem plesu – Studio 12 |
PODROBNEJE O DELIH
IZUMIJE CASTRA FIK ARKE: poKLONI za INventivne naPRAVE / INVAINTIONS OF CASTRO FIK ARKA: NATURAL AND MAN-MADE
(koLEKCIJA originalnih del Castra Fik Arke, obogatena z izumi njegovih učencev, sledilcev, oboževalcev, cinkom in uranom v sedmi hiši) (2021/2020)
Interdisciplinarna inštalacija je nadgradnja prvotne razstave Radharani Pernarčič IZUMIJE IN PRA-SKICE CASTRA FIK ARKE (Layerjeva hiša, Kranj, 2020) – v sodelovanju z avtorji Cirkulacije2. Svojevrsten kozmos in »časovni stroj«, ki ga tvorijo skulpture, risbe, skice, izračuni, fotografije, besedila itd., dobi novo dimenzijo in motor z multimedijskimi napravami in pristopi. Radharani Pernarčič avtorstvo pravzaprav predaja (priznava) Castru Fik Arki, ambicioznemu geniju, ki izumlja nenavadne naprave in opravlja temeljite raziskave na področjih antropologije, paleontologije, astrofizike, biologije, arheologije, nevrologije, umetnosti itd. V vlogi njegovega kustosa mu omogoči, da njegova dela ugledajo luč sveta. Muzejska kolekcija, za katero bi na trenutke posumili, da jo je ustvaril kak sestavljen klon Leonarda da Vincija, Kurta Vunneguta, Jamesa Joyca, Woodyja Allena, Billa Brysona itd., se sčasoma dopolnjuje: tokrat poudarja Castrov širok vpliv na nove generacije znanstvenikov in izumiteljev. Na ogled so namreč tudi dela nekaterih Castrovih najvidnejših učencev in sledilcev iz kroga t.i. ‘cirkulacijske šole’, ki po njegovih stopinjah razvijajo vse bolj sofisticirane iznajdbe.
Postavitev gledalca ovije v klobčič čudaških fenomenov, tehnoloških izumov, biografskih prigod, interpretacijskih modelov, racionalizacij in narativov, ki prepleteni z banalnimi človeškimi vzgibi hodijo po tanki liniji med resničnostjo in nesmislom. Kombinacija izmišljenosti in bližine dejanskim dognanjem gledalčevo pozornost obrača k vsemu, kar se hoče izmuzniti kot »normalno« in »samoumevno«. V nihanju med filmsko komedijo, knjigo in klasično likovno razstavo se poigrava s kategorizacijo na prvi vtis (po videzu/formatu) in opominja, da je človeški svet družben konstrukt, proizvod simbolnega mišljenja. Sopostavitev naprav, ki delujejo tehnično, in tistih, ki pač delujejo na nas, saj jih poganjajo človeško zaznavanje, čutenje, asociiranje in predstavljanje, se jasno zoprstavi dominantni kulturni predpostavki o konstantnem linearnem napredku, pa tudi, da je zanj potrebna zgolj tehnologija. Castrovi izumi in spoznanja pa slednjič s svojo odnavezanostjo od antropocentričnih premis opominjajo predvsem, da kreativnost kot inherentna lastnost vsega živega ne pripala le človeku. Postavitev je tako subtilna kritika tehnokratske družbe, satiričen komentar na znanost-kot-religijo, akademskost, ideologijo kontrole, individualnega avtorstva idej/znanja ter legitimiziranja ali diskreditiranja resničnosti. Aktualno delo, ki v času poudarjanja verodostojnosti znanstvenih metod, znanost slikovito odstre kot kompleksno produkcijsko polje: procesualni vrtinec dognanj, osebnih zamer, rivalstva, dogem, pozicioniranja, radovednosti, zmot, doktrin, vzvodov moči, dostopa do financ, objav, prepoznavnosti, kulturne hegemonije, informiranja in kontrainformiranja, zanikanja, poguma … Ali z besedami Castra Fik Arke: »Ego je sicer res zanič znanstvenik in avtor, je pa zato toliko bolj odličen material!«
SODELAVCI:
Koncept: Radharani Pernarčič
Avtorska dela (raziskave, skice, izumi itd.): Castro Fik Arka
Besedila: Radharani Pernarčič & Castro Fik Arka
Stalni soavtorji: Radharani Pernarčič, Cirkulacija2 (Stefan Doepner, Borut Savski)
Kolektivna mreža naključnih so-avtorjev: Juš Škraban, Sanja Simić, Alexander Pečnik, Boža Krajcer, Ajda Tomazin, Ivan Antić, Mitja Novak, DISKOlektiv, Mare Bulc, Ilona Jerič, Uroš Švigelj, Tadej Burger idr.
Otvoritveni pogovor o rodbinskem ozadju Castrovih raziskav dveh vodilnih poznavalcev Fik Arkove zapuščine: Rahdarana Bernarčič-Permanentič in Viktorj Žiga Mumomakić
Poezija o Castru Fik Arki: Rahmadani Permajčič (1897), Hardanari Peranči (1983), Radanahna Prenarinač (20017)
PRODUKCIJA: Cirkulacija2, Ljubljana & Layerjeva hiša, Kranj
Razstavo so podprli MOL (2021) in Layerjeva hiša, Kranj (2020)
25.3. – 21.4. 2021, Cirkulacija2, podhod Ajdovščina, Ljubljana
Otvoritev | 25.3.2021 | Performans: 25.3.2021 in 21.3.2021
MEDIJSKI ODZIVI:
Razstava Izumije Castra Fik Arke v Cirkulaciji2, informativni prispevek o razstavi -RTV SLO, Kultura, Meta Česnik
»[…] Zanjo prav gotovo velja to, kar je povedala Joanna Mytkowska, kuratorica varšavskega muzeja moderne umetnosti, ob prejemu nagrade Igorja Zabela: ‘Umetniki […] morajo ustvariti nove svetove komuniciranja. Ne zgodi se pogosto, ampak umetniki se včasih domislijo novih pogledov na svet – na intuitivni in zelo osebni ravni, a hkrati se to ne more zgoditi v izolaciji.’« (Sledi nečesa fantastičnega: Barbara Korun, »Izumije in pra-skice Castra Fik Arke, neodvisni.art)
»[…] Castro Fik Arka. Čeprav lahko zazveni tudi kot mastro fik varka, mojster fikcije in varke, se brez dvoma za njegovim poimenovanjem skrivajo še druge zanimive zgodbe. Ilustracije, besedila, šaljivi verbalno-vizualno-taktilni hibridi iz preteklosti in prihodnosti, domiselne besedne igre, nenavadne zabavne domislice v igrivem prasketanju […]znova in znova vabijo k sodelovanju, branju, občudovanju, razmišljanju, smehu in krohotu.« (Sledi nečesa fantastičnega: Nena Škerlj: TONOzaver, nejeverni zmajeglavec in drugi hibridi, Neodvisni.art)
FOTOGRAFIJE (z razstave v Cirkulaciji2, Ljubljana)
NA STALNEM NASLOVU NAJINEGA POČETJA (2013-)
Na stalnem naslovu najinega početja je večletni umetniško-raziskovalni projekt, ki kontinuirano poteka že vse od leta 2013. Uprizoritve, inštalacije ali videi se odvijajo na najrazličnejših prizoriščih (Novi Sad: Muzej sodobne umetnosti, Ljubljana: MotaTočka, atrij studia Premik, Studio Vitkar, Poligon-Tobačna, Španski borci-Neforma, galerija Jakopič, Cirkulacija2; Novo mesto: galerija Simulaker, knjigarna Goga; Nova Gorica: CARINArnica; na prostem itd.). Vztrajnostni moment projekta se samogenerira iz osnovne metode raziskovalnih Scorov, glede na posamezen score se obenem sproti izoblikuje tudi format posamezne predstavitve, ki je včasih bolj vizualno in spet drugič bolj zvočno orientirana, pri čemer je performativnost vselej osnova. Avtorja/performerja vsakič znova raziskujeta različna stanja, načine relacij, gibalni in snovni material ter ustvarjalni proces sproti reflektirata: zagledata očitno, postavita nova vprašanja, se oddaljita in se ponovno vživita. Delata s tistim, kar je tukaj, zdaj in se »ponuja samo«: s svojim začutenjem in senzibilnostjo prej pomagata procesu, da se odvije, kot pa fiksirata načrtovan rezultat. Prostor se tako enkrat spremeni v ogromen inštrument, drugič razleze v možgane, zaplete gledalce v nastajajočo zgodbo ali eksponatom vdihne razširjeno življenje. Performativni material tako nikoli ne »zatrdi« v popolnoma postavljeno formo, ampak ohranja odprta mesta, ki se razvijajo tekom performansa. Scori so v tem smislu enako metoda ustvarjanja kot tudi stvaritev zase.
SODELAVCI:
Idejna zasnova projekta: Radharani Pernarčič
Avtorja in izvajalca scorov: Srečko Jorš & Radharani Pernarčič
Občasni so-avtorji in sodelavci pri posameznih performansih/inštalacijah: Neven M. Agalma Mario Babojelić, Metod Banko, Mihaela Ciuha, Andrej Podbevšek
MEDIJSKI ODZIVI:
»[…] Ne glede na to, kaj se dogaja z obema gibalcema, je ‘motrivec’ tisti, ki ga v počasnem odvijanju hepeninga načne nekakšna pretresenost, nekaj, čemur se ne samo preda, ampak vda, ker ga preseže. […] Metafora z mešanjem testa (moke in vode) v kadi dveh golih teles, ki najprej zamesita krušno testo kot neko primarno gesto vzpostavljanja neke situacije kot rezultante njunega telesnega odnosa, potem pa se iz vedno gostejše mase z muko trgata/rojevata, odlično zadene to ‘pradavnost’, saj se v procesu laokoonskega zapleta in izvijanja iz te živorodne gmote, ki je neki pra- ali pred-kruh (testo po končani predstavi spečeta na ognju), […] vzpostavi primarni dogodek človeka kot sestopa/nastanka biokulturnega bitja […]« (Iztok Osojnik, Recenzentski zapis o tigrih in rekah, 6.11.2016)
Spacial history of MoCAV/MSUV, Sonja Jankov
FOTOGRAFIJE: Sunčan Stone, Urša Valič, Mihaela Ciuha, Srečko Jorš, Radharani Pernarčič in obiskovalci
VIDEO:
POLNE SOB S PRIPRTIH HODNIKOV (2009)
Polne sob s priprtih hodnikov je širši projekt, ki združuje znanstveno raziskovalno delo s plesnim gledališčem in poezijo. V sodelovanju z antropologinjo Sonjo Zlobko avtorica črpa material za predstavo iz apikativne znanstvene raziskave. Poleg tega se projekt ukvarja tudi z vzajemnimi transferji poetičnosti (iz verbalnega v gibalni in vizualni medij ter obratno), zato avtorica imaginarij in podobje črpa tudi iz svoje pesniške zbirke (Vesolje Žalujko, Veter Žaluzije) ter v proces vključi še verze drugih slovenskih pesnikov. Konceptualno se predstava naslanja na povezavo marginalnosti (marginalizacije) z občutki totalne samote (osebne in družbene osamitve). Oboje se uteleša v treh ženskih likih in njihovih posameznih praksah, skozi katere se kažejo razsežnosti družbeno določenih konotacij in iz njih izhajajočih družbenih razmerij. Predstava pri tem ne poudarja toliko pojavnosti teh razmerij, temveč njihovo odslikavo na osebnem, duševnem nivoju posameznika, ki ta razmerja doživlja. Dogajanje se suče okoli treh likov:
– babice/porodničarke (ženske, ki skrbi za druge ženske in njihove tegobe, na skrivaj izvaja splavitve, pa tudi zaklinjanja in uroke za plodnost, čisti obsedenost iz krvi itd.)
– prostitutke
– čistilke/dekle.
Vsem trem je skupno to, da imajo opravka z liminalnim – krhkimi človeškimi dejstvi, ki jih preko družbenih mehanizmov prikrivamo, zanikamo in odrivamo v historično pozabo ali stigmatiziramo za nemoralna/manjvredna. S tem želi predstava pokazati, da so zunanje oblike tako nekaterih praks kot le-tem pripisanih ovrednotenj nemara stvar preteklosti, a sam mehanizem in moč marginalizacije nad njimi ostajata neizkorenljiva – torej imanentni del sleherne sodobnosti.
Liki tekom predstave transformativno prehajajo od generičnega pojma (tj. skoraj pretipično prikazanega lika), do individualnih karakteristik in zgodb vsake posameznice (kot osebe) ter se slednjič zlijejo v napol sanjske podobe, arhetipne pojave izven časa in prostora. Vsaka od njih ohranja precej neodvisno linijo, med sabo jih ne povezuje nikakršno tesno razmerje, niti ne afiliativno pogojeno razumevanje druga za drugo (njihove skupne točke iz odrske sočasnosti in performativno-atmosferske podobnosti razbira zgolj gledalec, medtem ko same temu ne posvečajo pozornosti). V širšem prostoru prej samo soobstajajo, v individualni prostor druga druge pa vstopajo (padajo) kvečjemu na podlagi vsakdanje praktičnih nujnosti; na tak način si vzajemno predstavljajo zgolj »mimoidoče«, ki za sabo puščajo praznino. Gre za gledališče »notranjih svetov«: za odstiranje tistih individualnih načinov, ki posamezniku z močjo njegove imaginacije pomagajo duševno/duhovno preživetje.
SODELAVCI:
Idejna zasnova in koreografija: Radharani Pernarčič
Izvirna glasba in oblikovanje zvoka: Mario Babojelić
Oblikovanje svetlobe: Franc Albreht
Scenografija in grafično oblikovanje: Mitja Novak
Skulpture in tehnična podpora: Matej Turnšek
Kostumi: Janja Rudolf
Antropološka raziskava in viri: Sonja Zlobko, dr. Irena Rožman
Literarna podloga: Marko Elsner-Grošelj
Poezija iz zbirk: Ivana Dobnika, Stanke Hrastelj, Jelene Lasan, Jureta Jakoba, Yvesa Bonnefoya, Jean-Michela Maulpoixa, Octavia Paza, Stojana Špegla, Radharani Pernarčič
Dodatna glasba skupin: Wibutee in Tosca
Informatorji pri raziskavi: Ljubica Cvetkovska, Uršula-Lipovec Čebron, Šefika Delavić, Kristina lvanovska, Katarina Novak, Maja Sotirovska, Neja Šmid
Nastopajo: Lea Menard, Moa Nilson, Radharani Pernarčič; Asja Graul, Blaž Remic, Jaka Žilavec, Baptist Virloglet, Dejan Koban, Iztok Vrenčur in pridruženi kolesarji
Produkcija KUD C3
Koprodukcija: Botanični vrt Ljubljana
Predstavo so podprli: Ministrstvo za kulturo Republike Slovenije, Mestna občina Ljubljana – oddelek za kulturo, KG-EKO d.o.o., Steklarna rogaška d.d., Avtocenter Jerovšek d.o.o ., Zastopstvo DADI s.p., Snaga Javno podjetje d.o.o.
Premiera | 21. september 2009 | Rastlinjak botaničnega vrta v biološkem središču (Večna pot 111), Ljubljana
MEDIJSKI ODZIVI:
Polne sob s priprtih hodnikov: pogovor z Radharani Pernarčič.Vodila: PUNCER Mojca. Borec,
2010, 62: 672-675, str. 251-270. [COBISS.SI-ID 44801122] PDF
FOTOGRAFIJE: Domen Grögel