Kaja Lin J. Avguštin

plesalka, koreografinja in plesna pedagoginja

Kaja Lin J. Avguštin (foto: Polona Fonda)

Kaja Lin Jagodič Avguštin (1990, Ljubljana) je kot otrok začela plesati jazz balet in hip-hop, svojo razgibano profesionalno umetniško pot pa je začela po končanem šolanju na Konservatoriju za glasbo in balet Ljubljana (KGBL). Že med šolanjem je kot plesalka nastopala na prireditvah Društva baletnih umetnikov Slovenije (DBUS) in sodelovala s plesalci SNG Opera in balet Ljubljana. Udeleževala se je tudi tekmovanja OPUS 1 (državnega tekmovanja za mlade plesne ustvarjalce v organizaciji JSKD), kjer je večkrat osvojila nagrado za najboljšo plesno izvedbo. Svoje znanje je redno izpopolnjevala na plesnih seminarjih v New Yorku pri koreografih: Donald Byrd, Christopher Huggings, Jennifer Archibald in drugih, udeleževala se je tudi seminarjev na Alvin Ailey Dance School.
Po zaključku srednje glasbene in baletne šole v Ljubljani (2009) je kot pripravnica plesala v teatru Kibbutz Contemporary Dance Company II, kjer se je leto kasneje zaposlila. Od leta 2010 do 2014 je živela v Izraelu, kjer je plesala v plesnih skupinah Kibbutz Contemporary Dance Company (KCDC), Fresco Dance Company in v Excellence Program Batsheva Dance Company. V tem času je sodelovala tudi v projektih nizozemske koreografinje Dorry Aben in v projektu izraelskega koreografa Odeda Ronena ter ustvarjala svoje koreografske miniature. Leta 2015 se je kot solistka zaposlila v teatru ImPerfect Dancers v Italiji, kjer je plesala do vrnitve v Slovenijo.
Kaja Lin je samozaposlena v kulturi in je v Sloveniji plesala v projektih Kjara’s Dance Project (2009, 2012 in 2019), MN Dance Company (2016, 2017) in v projektu Druga stran Matjaža Fariča (2020). Sodelovala je tudi z Lutkovnim gledališčem Ljubljana v predstavi Vražji triptih (2019).
Zadnja leta ustvarja celovečerne predstave v lastni produkciji in produkciji Plesnega Teatra Ljubljana ter poučuje ples in koreografijo na Akademiji za sodobni ples in jazz Alma Mater Europaea in na plesnih delavnicah JSKD.

povezave: FB / Instagram / Youtube / Kazina / Studio XXV / Parada plesa

 

AVTORSKI PROJEKTI

CELOVEČERNE PREDSTAVE

2023 ORBIT_A, plesna predstava, avtorski opus, soavtor: Mickael Marso Riviere, prod. PTL – Plesni teater Ljubljana (soavtorica in plesalka)
2022 ODTUJENOST, plesna predstava, avtorski opus, prod. PTL – Plesni teater Ljubljana (avtorica in plesalka)
2020 FREE STANDING, plesno-gledališka predstava, soavtorji: Maša Kagao Knez, Joseph Nzobandura-Jose, Kany Obena, prod. Studio XXV, mreža Pan Adria – CK Španski borci, Ljubljana (soavtorica in plesalka)
2019 CORPUS AURORA, plesna predstava, lastna produkcija, koprodukcija Zavod EN-KNAP – CK Španski borci, Ljubljana (avtorica in plesalka)
MirOr, cirkuško-plesna predstava, Aerial circus, kor. Kaja Lin J. Avguštin in Dana Auguštin – Ana Desetnica, Ana Mraz, Ana Mrzla, Zmajev festival, Zmaj’ma mlade (video)

PLESNE MINIATURE

2018 POLJE ČUTIL, plesna miniatura, produkcija Konservatorija za glasbo in balet Ljubljana – Cankarjev dom
2015 MIRE OF MIND’S DELUSION (Močvirje umske zablode), plesna miniuatura, skupina Era – Festival Živa, JSKD, CK Španski borci, Ljubljana; Festival Radovljica
2014 WALKING AWAY FROM THE WALL, krajši solo – Opus 1, JSKD; Festival Front@, Murska Sobota
2013 IF YOU CAN’T FIX IT, BREAK IT, krajši plesni duet – Suzanne Dellal Theatre, Izrael
2010 THE BODY REMEMBERS, krajši plesni kvartet – Zichri Dance Theatre, Kibbutz Gaaton, Izrael
THE CULTURAL SURVIVAL VEHICLE, krajša plesna predstava,  The Foreigners Collective – No Format Gallery, London, Velika Britanija
2006-2008          AMELIE / TRI (2007) / MY WAY (2008), plesne miniature – Festival Opus 1, JSKD

PLESNA IN KOREOGRAFSKA SODELOVANJA

2021 DRUGA STRAN ULICE, plesna intervencija, kor. Matjaž Farič, produkcija Flota – lokacije na prostem, Murska Sobota (asistentka)
2019 HUMAN, plesna predstava, kor. Kjara Wurst, prod. PTL, koprodukcija Kjara’s Dance Project – Cankarjev dom, Ljubljana (plesalka)
ČRNA SKRINJICA, lutkovno-plesna predstava, režija: Pia Vatovec, kor. Pia Vatovec in Petra Zupančič, prod. Društvo štirje letni časi, koprodukcija AGRFT – CK Španski borci (plesalka)
KOORDINATE ZVOKA II.27: Koordinate gibe, zvočna platforma, prod. Žiga Murko – Pritličje, Ljubljana (plesalka, ustvarjalka)
2018 VRAŽJI TRIPTIH – Seansa Bulgakov, interaktivno potovanje, vizualne instalacije in gledališče objekta režija: Matija Solce, produkcija LGL – Lutkovno gledališče Ljubljana
2016/2017 ZAROTA TIŠINE (Conspiracy of Silence), plesna predstava, kor. Nastja Bremec in Mychal Rynia, prod. MN Dance Company – SNG Nova Gorca, Rotterdamse Schouwburg, Roterdam, Nizozemska (plesalka)
2015-2017          INFAUST / ANNE FRANK – WORDS FROM THE SHADOWS / MADAME BUTTERFLY'S SON / ISTANTE / BROKEN BREATH / SHARP EMBRACE, plesne predstave, umetniški vodji Walter Matteini in Ina Boexck – ImPerfect Dancers Company, Italija
2015 THRIPTIH, plesna predstava, kor. Kjara Starič Wurst, Lotem Regev, Rosana Hribar – Cankarjev dom, Ljubljana (plesalka)
2014 UMANI E' VULNERABILI, plesna predstava, kor. Kjara Starič Wurst – Triennale di Milan, Milano, Italija (plesalka)
2013 DOORS IN THE SKY, plesna predstava, kor. Oded Ronen – Suzanne Dellal theatre, Tel Aviv , Izrael (video)
2012-2014 CERBERUS / JUNGLE BOOK / AROUND THE WORLD / SOUR SWEETS, plesne predstave, umetniški vodja Yoram Karmi – Fresco Dance Company, Izrael (plesalka)
2011 ODTISI, plesna predstava, kor. Kjara Starič Wurst, Kjara’s Dance Project – Cankarjev dom, Ljubljana (plesalka)
2010-2012 AIDE MEMOIRE / 360 / TRANSFORM, plesne predstave, umetniški vodja Rami Beer – Kibbutz Contemporary Dance Company II, Izrael (plesalka)
2010 NITZOZOT, plesna predstava, kor. Dorry Aben – Zichri Theatre, Izrael (plesalka)
CULTURAL SURVIVAL VEHICLE, plesna predstava – No Format Gallery, London (plesalka, koreografinja)
2007 TRI, plesna točka, kor. Kjara Starič Wurst, Gala baletni večer koreografij na slovensko glasbo, prod. DBUS – Cankarjev dom, Ljubljana (plesalka)
2006 SILVIJE, plesna točka, kor. Kjara Starič Wurst, Gala baletni večer koreografij na slovensko glasbo, prod. DBUS – Cankarjev dom, Ljubljana (plesalka)

PEDAGOŠKO DELO

2021- Akademija za sodobni ples ALMA MATER EUROPAEA, predavateljica za predmet Sodobni ples in Partnering
2020/2021 Akademija za sodobni ples ALMA MATER EUROPAEA, predavateljica za predmet Sodobni ples
2018 VIŠJA BALETNA ŠOLA LJUBLJANA, predavateljica za predmet Koreografska delavnica in Svetovni koreografski viri
2017 VIŠJA BALETNA ŠOLA LJUBLJANA, predavateljica za predmet Koreografska delavnica

PODROBNEJE O PREDSTAVAH

Kaja Lin Jagodič Avguštin: ORBIT_A (LEVEL UP) (2023)

plesna predstava

ORBIT_A je nadaljevanje Avtorskega opusa PTL umetnice Kaje Lin Jagodič Avguštin. S soavtorjem Mickaelom Marsom Riviére raziskujeta sodobne migracije in spekter notranjih impulzov ki jih spodbujajo in učinke, ki jih migracije sprožajo na osebni razvoj, na odnose in na identiteto. Orbita je tirnica krožnega gibanja, eliptičnega, ampak vseeno ponavljajočega.
Telo manjše mase kroži okoli telesa večje mase, ker se ne more upreti sili njegove gravitacije.
Orbita je cikel. Orbita je rutina.
Gibanje slej ko prej sreča svoj začetek.
Kako velika bi morala biti orbita, da se iste poti ne bi ponavljale? Če bi človek lahko spremenil svojo orbito, koliko teže bi si moral nadeti? Ali postane človek težji, če vzame s sabo še svoj nahrbtnik? Kaj pa celo sobo, ali pa težo čustveno zlomljenega telesa? Koliko teže lahko prenese ena sama oseba in koliko jo lahko nese s seboj v novo orbito? Ali obstaja nova orbita v kateri ni sledov starih orbit ali začetkov?

Avtorstvo, koreografija in izvedba: KAJA LIN J. AVGUŠTIN
Soavtorstvo, koreografija in izvedba: MICKAEL MARSO RIVIÉRE
Dramaturgija: NATALIJA MANOJLOVIĆ VARGA
Avtor glasbe: DOMENICO ANGARANO
Oblikovanje luči: LEON CURK
Izdelava kostuma: SUZANA KRAPEŽ
Svetila: NINA SAVIČ – JUGOŠIK
Kreativna producentka: KATJA SOMRAK
Produkcija: PLESNI TEATER LJUBLJANA 2023 – AVTORSKI OPUS II.

Premiera: 7., 8. in 9. 10. 2023 – Plesni Teater Ljubljana

MEDIJSKI ODZIVI

Kdo se boji sodobnega plesa, sigledal, Metod Zupan, 16. 10. 2023

FOTOGRAFIJE (foto: Anka Simončič)

 

VIDEO


Kaja Lin J. Avguštin, Kany Michel Obenga, Joseph Nzobandora – Jose, Maša Kagao Knez: FREE STANDING (2020)

plesno-gledališka predstava

Ustvarjalci predstave se sprašujejo o različnih razsežnostih odnosov, ki jih vzpostavljamo drug z drugim. Kdo od nas je samostojen? Kdo lahko stoji sam? Hodi sam. Sedi sam. Pleše sam. Je sam. Brez druge, drugega, drugih… S kom sem v odnosu, če si to želim ali ne? S kom sem prepleten, če se tega zavedam ali ne? Kdo vse vpliva na nas? Na koga vplivamo mi? In kakšen pomen ima vse to? Veliko vprašanj, zelo pomembnih. V svetu, ki je vedno bolj prepleten in soodvisen, ni poti nazaj in ni pobega od mnogovrstnega sovplivanja. Biti pomeni biti v odnosu.

Predstava v produkciji Studia 25 je bila izbrana na mednarodnem razpisu Pan-Adria, ki vključuje pet partnerjev (Zavod EN-KNAP, Hrvaški kulturni dom na Sušaku, KUD Moment, SNG Nova Gorica in Zagrebški plesni center).

Avtorji predstave & nastopajoči: KAJA LIN JAGODIČ AVGUŠTIN, KANY MICHEL OBENGA, JOSEPH NZOBANDORA – JOSE, MAŠA KAGAO KNEZ
Avtor glasbe in songov: JOSEPH NZOBANDORA – JOSE
Oblikovalec svetlobe: DANILO PEČAR
Kostumografija: KATJA SOMRAK, DOMINIKA ZVER
Produkcija: STUDIO 25
Koprodukcija: MREŽA PAN-ADRIA (ZAVOD EN-KNAP, HRVAŠKI KULTURNI DOM NA SUŠAKU, KUD MOMENT, SNG NOVA GORICA IN ZAGREBŠKI PLESNI CENTER), PLESNI TEATER LJUBLJANA

Premiera: 9. 1. 2020 – CK Španski borci, Ljubljana
Ponovitve: 10. 1. 2020, Španski borci, Ljubljana / 14. 2. 2020; Lutkovno gledališče Maribor / 20. 2. 202, HKD na Sušaku, Reka (HR) / 8. in 9.4. 2020 Lutkovno gledališče Maribor

MEDIJSKI ODZIVI:

Ko si ples in beseda stopita nasproti, Katarina Bogataj, Neodvisni, 28. 1. 2020
»Celotna predstava vzbudi razmišljanje o tem, ali se je moč sporazumeti z različnimi oblikami jezika, pa tudi, kako rokovati z raznorodnimi človeškimi karakteristikami, ki nam omogočijo vzpostavitev takšnih ali drugačnih medsebojnih vezi. Nekatere situacije od nas namreč terjajo več potrpežljivosti in želje po doumetju sočloveka, medtem ko druge zaradi intenzivnejše (hipne) privlačnosti od nas zahtevajo manj napora. Štirje akterji s svojimi interakcijami jasno naglasijo (ne)moč sodelovanja, pri čemer do konca zadržijo svojo individualnost in temperament.«

Free Standing. Višaj optimizma na samem začetku novega leta 2020, Parada plesa, Daliborka Podboj, 20. 1. 2020

Free Standing. Predstava o posameznikih, ki iščejo svoje mesto v družbi, pogovor s plesalko Kajo Lin Jagodič Avguštin, Parada plesa, Barbara Drnač, 6. 1. 2020

 

FOTOGRAFIJE:

 

VIDEO: